H&M – Nail Him

I fredags fick jag frågan om jag ville hoppa in och jobba en månad på ett företag i Borås. Självklart tackade jag ja och har redan börjat när detta inlägget publiceras. Det blev snabbt påtänkt så det var bara till att förbereda ett inlägg för Blå Måndag. Senaste tiden har jag ju bloggat lite när som helst men nu får jag börja planera igen. 🙂

Emelie är vår kära värd för Blå Måndagarna och hos henne kan ni se vilka fler som deltar.

Nail Him är ganska gammalt va? Har haft det länge men köpte det på rea, har jag för mig. Ett mellanblått krämlack med dolt skimmer. Ett helt ok lack men varken mer eller mindre. Känns somrigt vilket i och för sig är positivt. 🙂

Applicering: Två-tre lager och lättlackat. Normal torktid.

 

Translation: 

It’s Monday again which means Emelie’s Blue Monday. I have an oldie for today’s post. I think it’s an oldie anyway. I’ve had it for a while and I bought it on sale, if I remember correctly.

This is a medium blue creme with subtle shimmer. An ok polish but nothing special really.

Application: Two-three coats and good formula. Normal dry time.

 

H&M - Nail Him 01 H&M - Nail Him 03 H&M - Nail Him 04 H&M - Nail Him 05 H&M - Nail Him 06 H&M - Nail Him 07

 

 

6 reaktioner på ”H&M – Nail Him

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

