Darling Diva – Highway To Hell (ABC Challenge)

Kollektion: Back In Black Collection

Mitt tillfälliga jobb är på ett lager och en himla massa pysslande med grova arbetsplagg. Det verkar som att det går hårt åt på naglarna som nu återigen är nedfilade till små pluttar. Även händerna blir torra som fnöske.

Men det gör inget för Highway To Hell är snyggt även på små naglar. Riktigt galet äckelsnyggt. Lacket består av en svart jellybas och så en himla massa härliga röda glitter i massa olika storlekar och varianter. Denna gången lyckades jag inte fånga upp de stora bitarna men det gör inget, för det är fint ändå. Det finns även prismatiskt glitter i lacket.

Höll helt på att glömma, detta är ju H-bidraget i Helenas ABC Challenge. Redan H? Det går ju fort det här.

Applicering: Det bästa är att fläska på med flödiga lager här. Tre flödiga lager och torktiden har jag ingen aning om då det torkar just nu. Helt nylackat. 🙂

 

Translation:

Back In Black Collection

Once again my nails are nubbies. 😦 I have a temporary work, which is great, but my nails can’t handle it.

Anyways, Highway To Hell is so gorgeous that it looks great even on small nails. 🙂 Love this polish. Black jelly base filled with various glitter in red and also prismatic. So cool. I didn’t manage to catch the big ones but I didn’t even try this time. I just put it on and then I fell in love.

This is my H-mani in Helenas ABC Challenge. Already H?

Application: Three thick coats and easy to apply. Don’t know about the dry time since it dries when I write this post.

 

Darling Diva - Highway To Hell 02 Darling Diva - Highway To Hell 03 Darling Diva - Highway To Hell 05 Darling Diva - Highway To Hell 06 Darling Diva - Highway To Hell 07 Darling Diva - Highway To Hell 08

7 reaktioner på ”Darling Diva – Highway To Hell (ABC Challenge)

  1. Då jag jobbar i en matbutik har jag samma problem med händerna. Vi har torr luft PLUS att jag går mellan kyla och värme hela tiden. Jag använder arbetshandskar och ser till att händerna alltid är insmorda. Det funkar jättebra!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

