H&M – Ice Ice Baby (ABC Challenge)

Till I-dagen i Helenas ABC Challenge har jag ett lack från H&M som jag köpte på rea för en tia.

Det är isigt blågrålila och har en aning frostfinish men ingen ful frostfinish. Färgen är väldigt fin. Men jag blev lite irriterad på formulan så det drog ner betygen en aning.

Applicering: Tjock formula och därför lite svårt att få till snyggt på nageln. Pensen har blivit rundad, en förbättring tycker säkert många men jag blir inte vän med formulan i kombination med penseln. Tre lager och normal torktid.

 

Translation:

Today it’s the letter I in Helenas ABC Challenge. My contribution is a icy blue purple grey something polish. Is there a bit frosty finish here? Maybe, but nothing that makes this polish ugly. I think I like it.

The formula, though, did annoy me and that made me a bit disappointed.

Application: Very thick formula and hard to get nice on the nails. I didn’t like the new brush either. Three coats and normal dry time.

 

H&M - Ice Ice Baby 03 H&M - Ice Ice Baby 05 H&M - Ice Ice Baby 07 H&M - Ice Ice Baby 08 H&M - Ice Ice Baby 12 H&M - Ice Ice Baby 14

 

 

5 reaktioner på ”H&M – Ice Ice Baby (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

