Ciaté – Jewel (ABC Challenge)

Men vilka trista bilder. Jag har haft Jewel hur länge som helst och jag tänkte att detta skulle bli perfekt över I-lacket Ice Ice Baby som jag visade i tisdags. Det ser fint ut i verkligheten men jag förväntade mig lite mer. Kanske skulle jag ha lagt detta lack över något mörkare.

Jewel är ett strängglitterlack med små, små prismatiska strängglitter och även lila glitter. Väldigt glittrigt och fint men som sagt, gjorde inte så mycket väsen av sig på ljusblått och bilderna är helt menlösa. Nu har jag i alla fall testat.

Detta är alltså mitt J-bidrag i Helenas ABC-resa.

Applicering: Jag har duttat på lacket i två omgångar. Det torkar snabbt och det räcker med ett lager överlack.

 

Translation:

I’m not satisfied at all with today’s pictures. So dull.

Jewel is my J-polish in Helenas ABC Challenge. I had some expectations but I should’ve put this over a darker color I think. I chose Ice Ice Baby as base.

Jewel is a layering polish with small string glitter in prismatic and purple. Very nice but both my combo and pics were a disappointment.

Application: I had to dab the polish on and did this two times a nail. It dries fast.

 

Ciate - Jewel 01 Ciate - Jewel 04 Ciate - Jewel 06 Ciate - Jewel 07 Ciate - Jewel 11 Ciate - Jewel 13 Ciate - Jewel 14

 

3 reaktioner på ”Ciaté – Jewel (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

