IsaDora Gel Nail Lacquer – 237 City Light

Kollektion: Urban Street Style, Våren 2015
Utskickat i recensionssyfte

City Light är en riktig myspysgul. Mjuk och lugn. Påminner om vaniljsås. Jag trivdes verkligen i det här men så är jag också förtjust i gult på naglarna.

Applicering: Det som är bra är att det flyter ut till en jämn och glansig yta. Inte ojämnt eller randigt på något sätt. Däremot är det lite, lite rinnigt så jag åkte på att städa lite vid nagelbanden. Men hellre det och ett jämnt resultat. Jag har tre lager och det torkar snabbt och lätt.

Hoppas att ni får en härlig fredag! 🙂

 

Translation:

Urban Street Style, Spring 2015
Sent for review

City Light is a light and soft yellow that I really, really like. So cosy and it looks really good on.

Application: Three coats and not chalky at all. A bit runny, though. Good dry time.

 

IsaDora Gel Lacquer - 237 City Light 01 IsaDora Gel Lacquer - 237 City Light 02 IsaDora Gel Lacquer - 237 City Light 05 IsaDora Gel Lacquer - 237 City Light 08 IsaDora Gel Lacquer - 237 City Light 10 IsaDora Gel Lacquer - 237 City Light 12

 

 

2 reaktioner på ”IsaDora Gel Nail Lacquer – 237 City Light

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

