Gina Tricot – Luxurious (ABC Challenge)

För tillfället är jag inne i en svacka. Jag är så sjukt trött på kvällarna och orkar knappt blogga. Jag vill men är bara för trött. Jag ska vila lite från bloggen men kommer att köra ABC Challenge. Blir jag sugen så kommer det så klart ett blogginlägg men jag ville ändå berätta att det kan vara lite sporadiskt med inlägg under denna veckan och nästa.

L-lacket blev ett Gina Tricot som jag köpte innan jul. Det är ett foillack i en beige nyans med känslan av rosé. Jag älskar alltid foil och det här var oväntat snyggt, trots att färgen i flaskan inte ser mycket ut för världen.

Helena är ju värdinna för ABC Challenge så kika gärna in och säg hej till henne. Jag tror att hon behöver en extra kram just nu.

Applicering: Enkelt att lacka med och täcker med två-tre lager. Torktiden är normal.

 

Translation:

I’m so frikkin tired at the moment and I’m thinking of having a short break from the blog. Just for a week or two. Not a completely break, I will blog on ABC Challenge days and when I really feel for it. But I think I need some time off right now, when I’m not on top.

It’s the L-day in the ABC Challenge and I have a Gina Tricot to show you. Luxurious is a beige foil with a hint of rose. I liked this more than I thought. 🙂

Now, visit Helena and give her a hug today. She is the excellent hostess of this challenge.

Application: Two-three coats and easy to apply. Good dry time.

 

Gina Tricot - Luxurious 01 Gina Tricot - Luxurious 06 Gina Tricot - Luxurious 07 Gina Tricot - Luxurious 08 Gina Tricot - Luxurious 11 Gina Tricot - Luxurious 12

 

4 reaktioner på ”Gina Tricot – Luxurious (ABC Challenge)

  1. Har stått och kikat på detta lack flera gånger utan att köpa, ser faktiskt lite annorlunda ut på dina bilder jämfört med i flaskan. Fint, men troligen inget jag kommer att köpa ändå. =)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

