Depend 7day – 7041 Just Divine

Kollektion: Spring 2015
Utskickat i recensionssyfte

Meeeeen. Detta tänkte jag skulle ha kommit upp redan vid åtta i morse. Åååh. Glömde ställa in tiden rätt när jag tidsinställde inlägget. Då kommer det nu istället dårå.

I förra veckan skrev jag att jag skulle vila från bloggen och det ska jag också, tror jag. Men nu fick jag plötsligt bloggsug och har ett blått lack att visa som passar ypperligt till Emelie’s Blå Måndag. Det var la bra då! Nu är ju Emelie mitt i en flytt så vi får se om hon får tid över att visa något blått. 🙂

7day. Alltså, jag är faktiskt impad. Mina naglar är i bedrövligt skick och har skivat sig både här och där. Förhoppningsvis beror det på mitt tillfälliga jobb på lager och det är sista veckan nu. Har btw nytt jobb efter det, återigen i telecombranschen. Känns så skönt. Nu tappade jag tråden…7day var det.

När naglarna är dåliga brukar även lack sitta dåligt. Jag lackade med detta i torsdags och blev mycket nöjd med resultatet. Färgen är skitsnygg. Kan vara väldigt likt CND Vinylux Creekside (från vårkollektionen). Jag bestämde mig för att låta naglarna vila med lacket på några dagar. Så, jag har haft det från torsdag kväll till söndag eftermiddag. Det har suttit bra och sett fint ut. Visst, där naglarna har delat sig har lacket släppt lite grann men hade jag haft ett vanligt lack hade det nog sett ut som fasen.

Jag blir mer och mer förtjust i 7day. Har testat tre stycken och är imponerad av formulan, finishen och hållbarheten. Gott. Nu tog jag inga bilder på lacket hur det såg ut innan jag tog bort det men ni får lita på mig helt enkelt. 🙂

Applicering: Två lager som är lättlackade. Flyter på fint och torkar väldigt snabbt.

 

Translation:

Spring 2015 Collection
Sent for review

I have a nice pale blue for Emelie’s Blue Monday this week. I think this is similar to CND Vinylux Creekside. I have worn this a couple of days and I am really impressed by 7day so far.

My nails are in bad condition and usually polish chip very fast when the nails are bad. But I have to say, this looked good even if I have worn it since Thursday. I removed it yesterday. It still looked shiny and almost like I just had polished my nails. Good!

Application: Two coats, good formula and dries quickly.

 

Depend 7day - 7041Just Divine 01 Depend 7day - 7041Just Divine 03 Depend 7day - 7041Just Divine 05 Depend 7day - 7041Just Divine 06 Depend 7day - 7041Just Divine 09 Depend 7day - 7041Just Divine 10

 

En reaktion på ”Depend 7day – 7041 Just Divine

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

