Colors by Llarowe – Mercy (ABC Challenge)

Kollektion: Fall 2014 Collection

Vilken tur att jag lackade med detta i söndags. För nu när jag skriver inlägget hade jag aldrig orkat lacka om naglarna. Detta är mitt M-lack i Helenas ABC Challenge och det är inte vilket M-lack som helst.

Det är ett vampigt, djupt lila hololack. Jag lackade i vanlig ordning med detta när solen hade gått ner i söndags. Jag hade hela dagen på mig men ändå sätter jag mig och lackar när det börjar mörkna.

Det är hur som helst sjukt snyggt!

Applicering: ETT lager! Aningens rinnigt men annars finns det inget att klaga på. Torkar i ett nafs.

 

Translation:

Fall 2014 Collection

Today I have a beautiful, dark, vampy and rich purple holo to show you. It’s my M-polish for Helenas ABC Challenge.

What can I say? I totally love this shade. Didn’t see the rainbows in the sun though.

Application: ONE coat! A bit runny but nothing to worry about. Good dry time.

 

Colors by Llarowe - Mercy 04 Colors by Llarowe - Mercy 10 Colors by Llarowe - Mercy 05 Colors by Llarowe - Mercy 06 Colors by Llarowe - Mercy 09 Colors by Llarowe - Mercy 14 Colors by Llarowe - Mercy 19 Colors by Llarowe - Mercy 20

 

7 reaktioner på ”Colors by Llarowe – Mercy (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

