Depend 7day – 7040 Always Daydreaming

Kollektion: Spring 2015
Utskickat i recensionssyfte

Vaknade utvilad idag och tänkte att klockan var 09.00. När jag tittade på mobilen så såg jag att klockan var 06.30. Men lägg av va. Det är samma tid som jag ställer klockan på på vardagar, innan jobb. Och nu ba, upp och hoppa utan problem samma tid. Frukost och kaffe har jag redan klarat av och nu är klockan kvart över åtta. Tid för bloggen! Perfekt. 🙂

Always Daydreaming är ett av lacken i vårkollektionen. Nyansen är en typisk icke-Pamsan-nyans. En sån nyans som inte passar mig. Färgen är lilatonad rosa med skimmer. Skimret är jättefint men nyansen smälter in för mycket och gör inte så mycket väsen av sig. Fin i sig, men inte på mig.

Applicering: Finfin formula, tre lager och supersnabb torktid.

 

Translation:

Spring 2015 Collection
Sent for review

I woke up unnecessarily early today. I’ve already have breakfast and my coffee so now I have lot of time for the blog. Yay.

Always Daydreaming is a purple toned pink with cute shimmer. The shade isn’t too great to my skin tone but probably nice on someone else. I like the shade itself but it doesn’t just suit me.

Application: Great formula, three coats and quick dry time.

 

Depend 7day - 7040 Always Daydreaming 03Depend 7day - 7040 Always Daydreaming 11Depend 7day - 7040 Always Daydreaming 05Depend 7day - 7040 Always Daydreaming 07Depend 7day - 7040 Always Daydreaming 09

 

 

3 reaktioner på ”Depend 7day – 7040 Always Daydreaming

  1. Jag tyckte lacket såg fint ut på dig också, fast det kan ju se annorlunda ut i verkligheten än på bilderna. Har förresten också vart uppe och lackat och bloggat sedan imorse 😉 Så himla praktiskt att vara på på lördagmornar! =)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

