OPI – On Her Majesty’s Secret Service (ABC Challenge)

Kollektion: Skyfall Collection, Holiday 2012

Som sagt, den här utmaningen är verkligen bra för mig. Jag har så himla många gamla och otestade lack. Jag köpte till exempel ganska många lack från James Bond-kollektionen 2012 och har fortfarande några kvar att testa.

Helena är ju hon som håller i denna fina utmaningen och det är nästan så att jag hoppas på en till liknande utmaning till hösten. 🙂

On Her Majesty’s Secret Service är ett skimmerlack i min smak. Det känns som ett foil-metallic-skimmerlack och har flera olika skimmerpartiklar. Både grått och guld och så känns det blåtonat.

OPI gjorde en bra kollektion här men jag har varit lite besviken det senaste. Det har varit ett gäng bottennapp och inte så mycket nytt och unikt. Jag hoppas att det kommer lite skojigare kollektioner framöver.

Applicering: Väldigt bra formula och tre lager. Normal torktid.

 

Translation: 

Skyfall Collection, Holiday 2012

This challenge is so good. I have so many oldies that I haven’t tried yet. I still have some bottles from the Skyfall Collection, untried.

Since it’s the O-day in Helenas ABC Challenge it was perfect to finally try On Her Majesty’s Secret Service. This is a really nice polish. I loved this collection but I think the latest collections by OPI have been disappointing. I hope for fun collections in the future.

Anyways, I love this polish. It’s some kind of foil-metallic-shimmer in blue, grey and gold. Very beautiful.

Application: Three coats and good dry time. Great formula.

 

OPI - On Her Majesty's Secret Service 01 OPI - On Her Majesty's Secret Service 02 OPI - On Her Majesty's Secret Service 04 OPI - On Her Majesty's Secret Service 06 OPI - On Her Majesty's Secret Service 08 OPI - On Her Majesty's Secret Service 09 OPI - On Her Majesty's Secret Service 11

 

 

6 reaktioner på ”OPI – On Her Majesty’s Secret Service (ABC Challenge)

  1. Jättefint lack! Men påminner det inte lite om när man topplackar Alcatraz Rocks från OPI? Jag kan minnas fel om hur Alcatraz Rocks ser ut däremot, för det var länge sen jag använde det! =)

  2. Väldigt fint lack! Håller med vad gäller OPIs senaste kollektioner. De har inte varit superspännande. Jag gillade 50 Shades of Grey-lacken, men de var ju inte unika.
    Och visst är det en bra utmaning! Jag behöver tydligen en spark i baken för att komma fram till att använda mina gamla oprövade lack.

  3. Det här var ju superfint! Och vem vet det kanske blir en ny utmaning för min otestad hög är också stor även om den nu faktiskt börjar krympa ner mot hundra strecket.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

