Delush Polish – Freak Show Spectacle

Kollektion: Scream Supreme Collection, Hösten 2014

Adrianna, som är personen bakom Delush har underbar smak på både lack och tv-serier. Mamma, hon har till och med gjort en kollektion inspirerad av Downton Abbey. 🙂 Tyvärr hade jag dålig koll på märket när den kollektionen kom så jag fick aldrig chansen att klicka hem några Downton-lack.

Jag har älskat American Horror Story’s tre första säsonger men den fjärde har jag inte fastnat för lika hårt. Får se om jag ger den en chans. Har hittills bara sett två avsnitt eller nåt från den säsongen. Detta lacket är i alla fall inspirerat av fjärde säsongen som heter just Freak Show.

Lacket är grymt snyggt. Lila jellybas och fullproppat med glitter i många olika färger. Rött glitter ser ut att vara dominerande.

Applicering: Lättapplicerat och täcker med tre lager. Normal torktid.

 

Translation:

Scream Supreme Collection, Fall 2014

Adrianna has such great taste when it comes to polishes and tv-series. This one is inspired by the season Freak Show from American Horror Story. I really enjoyed the three first seasons but I have to be honest and say that I haven’t seen Freak Show yet. Only one or two episodes.

Freak Show Spectacle is a gorgeous glitter in a purple jelly. Love it so much.

Application: Three easy coats and normal dry time. A bit hungry for top coat.

 

Delush Polish - Freak Show Spectacle 12Delush Polish - Freak Show Spectacle 07Delush Polish - Freak Show Spectacle 09Delush Polish - Freak Show Spectacle 10Delush Polish - Freak Show Spectacle 14Delush Polish - Freak Show Spectacle 17Delush Polish - Freak Show Spectacle 18

 

5 reaktioner på ”Delush Polish – Freak Show Spectacle

  1. Men man dör ju lite så fint är det!! Har inte sett denna serie och heller inte fastnat för Downtown. Däremot är ju alla lack i AHS-kollektionen fantastiska! Vill minnas att de i Downtown Abbey-kollektionen inte var lika heta (var det inte till och med lite åt frosthållet någonstans?).

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

