IsaDora – 750 Polar Nights (ABC Challenge)

Kollektion: Northern Lights, Julen 2012

Ända sedan jag kom igång med jobb igen för över en månad sen har jag varit sjuuukt trött på kvällarna. Det är med nöd och näppe som jag orkar skriva ett blogginlägg. Blä, jag vill bli pigg igen! Har knappt hunnit eller orkat kolla några andra bloggar men hoppas komma ifatt snart.

Polar Nights var en smula hypat när det kom där i slutet på 2012. Självklart köpte jag det då och lät det stå och mogna i över två år.

Det är mitt P-bidrag och äntligen kan jag ställa lacket i testat-lådan. 🙂 Besök även Helena som håller i denna utmaningen.

Lacket består av hexagonaler och mikroglitter i silver en en mörkblå jellybas. Tjusigt!

Applicering: Lättlackat och täcker egentligen med två lager men jag har tre på bilderna. Torktiden är normal.

 

Translation:

Northern Lights Collection, Holiday 2012

Well, this is an oldie. Finally I have tried it and I think it’s really nice. It’s my P-manicure in Helenas ABC Challenge.

Polar Nights consists of hexagonals and micro glitter in silver, in dark blue jelly. So beautiful.

Application: Two coats, I have three in the pics but I didn’t need that. Easy to apply and normal dry time.

 

IsaDora - Polar Night 04IsaDora - Polar Night 02 IsaDora - Polar Night 05 IsaDora - Polar Night 06 IsaDora - Polar Night 07

 

7 reaktioner på ”IsaDora – 750 Polar Nights (ABC Challenge)

  1. Det är jättefint och jag har det också. Köpte det på någon blogsale för jag var tvungen att ha det bara, sen har det stått där och väntat. Men i höst kanske;)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

