IsaDora Gel Nail Lacquer – 238 Skyline

Kollektion: Urban Street Style, Våren 2015
Utskickat i recensionssyfte

Det var värst vad lat jag har blivit det senaste. Har bloggat riktigt dåligt trots att jag tänkte komma igång lite bättre. Jag tror mina tråknaglar gör det lite omotiverande att lacka om.

Jag hoppas att de ska komma igen och bli starkare. Får bara vänta ut det. Jag lackade i alla fall om igår till Skyline som är det sista av lacken ur kollektionen som jag vill utskickat till mig. Det är en väldigt vacker, sval blå. Mörkare än Depend Just Divine men samma svala känsla. Det är snyggt och allt men jag kommer inte riktigt överens med formulan och det drar ju ner betyget.

Känns som evigheter sen jag var med på Blå Måndag men idag är jag i alla fall med. Hälsa gärna på Emelie som är värdinnan för temadagen. 🙂

Applicering: Formulan är ganska tunn på något sätt. Egentligen inte jätterinnig men ändå lyckas jag kladda ner nagelbanden. Snyggast finish blir det om man inte snålar med lack på penseln men då är det istället lätt till att det blir luftbubblor. Jag har ojämna naglar och då krävdes tre lager för täckning. Torktiden är snabb.

 

Translation:

Urban Street Style Collection, Spring 2015
Sent for review

Sorry for the lack of posts here. Don’t know what happened? Just got lazy, I guess. My nails are not too fun so maybe that’s why I’m not inspired to paint my nails.

Yesterday I painted my nails blue since it’s Emelie’s Blue Monday today. I didn’t really get along with the formula but the polish is really nice. It’s a cool light blue creme. Very suitable for spring.

Application: Three coats and a bit tricky to apply. I managed to mess my cuticles up so I did some clean up. Also, I got bubbles on some nails. It dries fast, though.

 

IsaDora Gel Lacquer - 238 Skyline 04 IsaDora Gel Lacquer - 238 Skyline 06 IsaDora Gel Lacquer - 238 Skyline 07 IsaDora Gel Lacquer - 238 Skyline 08 IsaDora Gel Lacquer - 238 Skyline 09IsaDora Gel Lacquer - 238 Skyline 01 IsaDora Gel Lacquer - 238 Skyline 03

 

 

4 reaktioner på ”IsaDora Gel Nail Lacquer – 238 Skyline

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

