Perfect Sand Lacquer – 59 (ABC Challenge)

Idag är det dags för en lurig bokstav i ABC Challenge, Q. Jag hittade inte ett enda otestat lack som börjar på Q så det fick bli ett numrerat lack, då det är godkänt idag.

Det här härliga sandlacket köpte jag i Bulgarien för snart två år sedan. Vi ska åka till Bulgarien i sommar också och jag ser fram emot lite nagellacksshopping. 🙂

Det här lacket ser ju ut som skalet på en apelsin. Mysigt och unikt. Jag trivdes verkligen i detta.

Helena är ju vår eminenta värdinna för den här utmaningen så glöm inte att hälsa på henne idag också.

Applicering: Två till tre superlätta lager. Inget att klaga på. Möjligtvis lite lång torktid.

 

Translation:

It’s time for Q in the ABC Challenge but I couldn’t find a single one of my untrieds that begins with the letter Q so I chose a numbered polish.

I bought this polish in Bulgaria almost two years ago. This summer we will go to Bulgaria once again. Looking forward to shop more polishes.

This dries to a sandy finish and this color makes this look exactly like orange peel. So cool. Really loved wearing this.

Helena is the hostess of ABC Challenge so don’t forget to visit her as well.

Application: Two-three coats that’s easy to apply. The dry time is on the long side.

 

Perfect Sand Lacquer - 59 02 Perfect Sand Lacquer - 59 04 Perfect Sand Lacquer - 59 05 Perfect Sand Lacquer - 59 06 Perfect Sand Lacquer - 59 07 Perfect Sand Lacquer - 59 08 Perfect Sand Lacquer - 59 10

 

2 reaktioner på ”Perfect Sand Lacquer – 59 (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

