China Glaze – Ray-Diant (ABC Challenge)

Kollektion: Prismatic Collection, Våren 2012

Hej hej! Idag är det dags för R i Helenas ABC Challenge och jag har ett glittrigt China Glaze att bjuda på. Ray-diant ingår i Prismatic-kollektionen med sex lack som ser snarlika ut, det är bara nyansen som skiljer. Jag har skaffat allihop då jag tycker de är så himla fina.

Ray-diant är guldgrönt med massa glitter och skimmer. Galet fint men kräver rejält med överlack.

Applicering: Tre lättlackade lager och snabb torktid.

 

Translation:

Prismatic Collection, Spring 2012

We have already reached the letter R in Helenas ABC Challenge and I have a glitter bomb by China Glaze to show you today. I had to get the whole collection since I just love the look of these. They are similar but have different colors. Ray-diant is golden green-ish. So beautiful.

Application: Three coats and easy to apply. Dries fast but needs a lot of top coat.

 

China Glaze - Ray-Diant 02

China Glaze - Ray-Diant 04 China Glaze - Ray-Diant 06 China Glaze - Ray-Diant 08 China Glaze - Ray-Diant 10 China Glaze - Ray-Diant 11 China Glaze - Ray-Diant 13

 

3 reaktioner på ”China Glaze – Ray-Diant (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

