Depend 7day – 7043 Cotton Dreams

Kollektion: Spring 2015
Utskickat i recennsionssyfte

Hej på er! Har ni en fin Påsk så här långt? Själva tar vi det himla lugnt och det är väldigt skönt.

Cotton Dreams bar jag i fredags och det är ett lack som jag varmt kan rekommendera om du gillar ljus, perfekt rosa.

Nyasen är så himla fin och lättburen. Det syns inte jättetydligt men det är ett vackert skimmer i lacket. Det syns mer i verkligheten. I och med att 7day är så lätta att lacka med blir resultatet alltid nästan perfekt. Det är svårt att misslyckas.

Applicering: Det är lätt att måla med men kräver tre lager. Vissa ojämnheter syns igenom på mina bilder och det har med mina räffliga naglar att göra. Torkar snabbt. Älskar att lacka med 7day.

 

Translation:

Spring 2015 Collection
Sent for review

This cute pink did I wear on Friday and I really like this shade. So soft and perfect. There are some hidden shimmer in the polish as well. Beautiful.

Application: Perfect to apply. Three coats and dries quickly.

 

Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 05 Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 06 Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 07 Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 10 Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 12 Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 13 Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 14Depend 7day - 7043 Cotton Dreams 01

 

 

3 reaktioner på ”Depend 7day – 7043 Cotton Dreams

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

