piCture pOlish – Solar Flare (ABC Challenge)

Kollektion: LE Collection, Våren 2014

Det verkar som att mina naglar börjar återhämta sig en smula. Skönt. Då kanske även blogglusten kommer tillbaka. 🙂

Solar Flare bär jag idag och det är ju galet vackert. Det är ett typiskt lack som jag borde ha fotat i dagsljus och inte bara i inomhusbelysning. Det har många skepnader och är glödande hett på naglarna. Jag har lagt två lager på svart krämlack.

Lacket är både duokromiskt och har prismatiska partiklar. Älskar hur det går från plommon till guld och älskar det prismatiska gnistret i lacket. 🙂

Vi har alltså kommit till S i Helenas ABC Challenge. Jag är himla nöjd med mitt S-bidrag.

Applicering: Skirt på egen hand, det här är för layering. Lätt att lacka med och torkar snabbt.

 

Translation:

LE Collection, Spring 2014

Solar Flare is my S-contribution in Helenas ABC Challenge. I love this beautiful, duochromic polish. It’s so hot, like lava. It goes from plum to gold and has prismatic shimmer. Lovely.

Application: I put two coats over black and it’s easy to apply. Dries quickly.

 

piCture pOlish - Solar Flare 11piCture pOlish - Solar Flare 05 piCture pOlish - Solar Flare 07 piCture pOlish - Solar Flare 08 piCture pOlish - Solar Flare 15piCture pOlish - Solar Flare 10 piCture pOlish - Solar Flare 14 piCture pOlish - Solar Flare 18piCture pOlish - Solar Flare 12

 

5 reaktioner på ”piCture pOlish – Solar Flare (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

