L.A. Girl Color Addict – Idol

Trött som attan när jag skriver detta inlägget. Katten låg i min säng, i mitten, hela natten mot söndagen. Ni vet ju, man flyttar inte på katten utan man ligger liksom runt katten i någon typ av obekväm sovställning. Får skylla mig själv som varit som en zombie hela dagen.

Jag ville i alla fall få till ett snabbt inlägg och vara med på Emelie’s Blå Måndag.

Idol är ett superfint, mörkblått lack med skimmer i guld. Ni hör ju, snyggt. 🙂

Applicering: Två fina och lättlackade lager. Torkar snabbt.

 

Translation:

I’m so tired when I’m writing this. It’s Sunday and last night my cat slept in my bed all night. You know, you don’t move your cat, instead you tries to lie around him somehow, to not disturb. This ended up in bad sleep for me. 🙂

I wanted to do a quick Blue Monday post anyway. Visit Emelie for more blue nails or make ups.

Idol is a dark, beautiful blue with shimmer in gold. Lovely.

Application: Two coats that’s easy to apply and it dries quickly.

 

L.A. Girl Color Addict - Idol 02 L.A. Girl Color Addict - Idol 04 L.A. Girl Color Addict - Idol 06 L.A. Girl Color Addict - Idol 07 L.A. Girl Color Addict - Idol 08 L.A. Girl Color Addict - Idol 09

 

 

3 reaktioner på ”L.A. Girl Color Addict – Idol

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

