Depend 7day – 7031 Urban Myth (ABC Challenge)

Utskickat i recensionssyfte

Snabb text. Game of Thrones börjar om 20 min. Gaaaah. Måste hinna…

Enda lacket jag hittade som börjar på U är Urban Myth. Ett grått, helt plain lack. Inga konstigheter. Grått är alltid snyggt och när det är lättlackat och torkar snabbt så blir det extra bra.

Ska jag lägga något glitter på detta, tro? Vi får se.

Vi börjar närma oss slutet i denna utmaning som Helena håller i. Så tråkigt att den snart är slut.

Applicering: Fortfarande bara bra erfarenheter av 7day. Lättlackade, underbar pensel och snabbtorkande. Två lager var allt som krävdes.

 

Translation:

Sent for review

The only polish I could find that begins with the letter U is Urban Myth. This is a grey creme. Nothing thrilling but grey is always nice to wear. Great for layering.

As you probably know by now, Helena is the hostess of the ABC Challenge so visit her today as well.

Applicering: Two perfect coats and quick dry time.

 

Depend 7day - 7031 Urban Myth 01 Depend 7day - 7031 Urban Myth 03 Depend 7day - 7031 Urban Myth 05 Depend 7day - 7031 Urban Myth 07 Depend 7day - 7031 Urban Myth 08

 

4 reaktioner på ”Depend 7day – 7031 Urban Myth (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

