Gina Tricot – Violet Glims (ABC Challenge)

Idag när det är dags för bokstaven V i Helenas ABC Challenge har jag ett mörkt, vampigt höstlack att visa. Det fick bli Violet Glims då det var det enda otestade lacket som börjar på V som jag hade.

Nu är det ändå höst-feeling ute så det passar bra med ett mörkt lila skimmerlack som är skrattretande blåtonat på bilderna. Det här är mycket mer rödtonat i verkligheten och väldigt vackert. Inte galet unikt och spännande men snyggt och vampigt.

Applicering: Två lager och lättlackat. Kanske aningens rinnigt men inte något som stör nämnvärt. Torktiden är normal.

 

Translation:

Now, it’s time for V in Helenas ABC Challenge. The only untested polish I had with the letter V in the beginning was Violet Glims, a vampy dark purple. Beautiful but maybe not unique. It’s also waaaaay to blue toned in my pics.

Application: Two coats and good formula. Normal dry time.

 

Gina Tricot - Violet Glims 01 Gina Tricot - Violet Glims 02 Gina Tricot - Violet Glims 05 Gina Tricot - Violet Glims 06 Gina Tricot - Violet Glims 08 Gina Tricot - Violet Glims 09Gina Tricot - Violet Glims 10

4 reaktioner på ”Gina Tricot – Violet Glims (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

