IsaDora – 505 Sunny Lime

Kollektion: Colors In Action, Summer Lips & Nails, Sommaren 2015
Utskickat i recensionssyfte

Äntligen ett blogginlägg. Känns som att det har varit fullt upp det senaste och jag har inte lackat naglarna sedan i onsdags. Skandal ju. Idag ska jag äntligen lacka om och funderar på holo så att jag kan njuta av lite regnbågar i solen.

Jag har fått hem några lack ur IsaDora’s sommarkollektion för recension och testade redan förra veckan Sunny Lime. Färgerna som jag har fått hem är så galet fina. Funderar på att komplettera med de lacken som jag saknar.

Sunny Lime är ljusgult med en pytteliten droppe grönt i som ger det en smutsig känsla. Så himla fint. Och inte speciellt jobbigt att lacka med. Bar detta i flera dagar och älskade det.

Applicering: Två lager och lättlackat. Normal torktid.

 

Translation:

Colors In Action, Summer Lips & Nails, Summer 2015
Sent for review

Once again, I haven’t had the time to blog for some days. Couldn’t find the time but I have had great time with friends. 🙂

Sunny Lime, from this summer collection by IsaDora, is a gorgeous light yellow with a tiny drip of green to it. I loved wearing this. So bright and fun. I love the whole collection and maybe I will pick up the shades I miss from the collection.

Application: Two coats and easy application. And it’s a yellow creme. That’s great. Normal dry time.

 

IsaDora - 505 Sunny Lime 01 IsaDora - 505 Sunny Lime 06 IsaDora - 505 Sunny Lime 09 IsaDora - 505 Sunny Lime 12 IsaDora - 505 Sunny Lime 14

 

5 reaktioner på ”IsaDora – 505 Sunny Lime

  1. Ping: IsaDora polishes for spring and summer 2015 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

