Depend 7day – 7045 Mrs Mint

Kollektion: Spring 2015
Utskickat i recensionssyfte

Yay, jag är med på Karin’s Gröna Onsdag. I och för sig med ett lack som är tveksamt grönt. Det är så svårt att avgöra om det är grönt eller blått. Det är både ock på samma gång. Det jag vet är att det är mintfärgat och att Karin är snäll så hon godkänner bergis detta som grönt. 🙂

Det är alltid snyggt med mint på naglarna så här på våren. Fräscht och krispigt. Det här är inget undantag. Finishen är dessutom helt perfekt och glossy.

Applicering: Två lättlackade lager och snabb torktid.

 

Translation:

Spring 2015 Collection
Sent for review

Yay, I finally participate in Karin’s Green Wednesday. I have a polish that’s both blue and green but I decided to wear it as green. It’s mint, that’s for sure and I love the look of it. Perfect finish and glossy.

Application: Two perfect coats and very good dry time.

 

Depend 7day - 7045 Mrs Mint 01 Depend 7day - 7045 Mrs Mint 03 Depend 7day - 7045 Mrs Mint 05Depend 7day - 7045 Mrs Mint 04 Depend 7day - 7045 Mrs Mint 07 Depend 7day - 7045 Mrs Mint 08 Depend 7day - 7045 Mrs Mint 09

 

 

En reaktion på ”Depend 7day – 7045 Mrs Mint

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

