Depend 7day – 7013 Goth Black

Utskickat i recensionssyfte

Lördag och regn. Jag är gräsänka och passar på att kolla serier som min sambo inte är så noga med. T. ex. Grey’s Anatomy. Ligger efter och försöker komma ifatt men blir ju alldeles rödgråten av den serien. Tre avsnitt har jag pallat men nu fick jag ta en paus. Tänkte måla naglarna och slänga in ett snabbt blogginlägg.

Goth Black ingår i 7day’s ordinarie sortiment och är ett svart krämlack som jag kan rekommendera. Två lager och högblankt. Alltid snyggt med svart men inte så rafflande som blogginlägg kanske.

Applicering: Lite mer rinnigt än vad jag är van vid men absolut ingen fara. Täcker fint med två lager och ser perfekt ut efter överlacket.

Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll. 🙂

 

Translation:

Sent for review

A good black is something we always look for. Goth Black by Depend is a good black. Two coats, glossy and perfect.

Application: A tiny bit more runny than I’m used to when it comes to 7day, but nothing that bothers me much. Otherwise, I have nothing to complain about.

 

Depend 7day - 7013 Goth Black 03 Depend 7day - 7013 Goth Black 04 Depend 7day - 7013 Goth Black 05 Depend 7day - 7013 Goth Black 06 Depend 7day - 7013 Goth Black 07 Depend 7day - 7013 Goth Black 08

 

 

En reaktion på ”Depend 7day – 7013 Goth Black

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

