IsaDora – 506 Limonade

Kollektion: Colors In Action, Summer Lips & Nails, Sommaren 2015
Utskickat i recensionssyfte

Jag ligger efter. Har så mycket som jag vill visa men har inte ens fotat nyheter som kommit. Jag ska försöka komma ifatt och visar idag Limonade som jag tänkt visa igår på Karin’s Gröna Onsdag. Det får bli en grön torsdag istället. Idag slutar jag tre och sen är det långhelg. Hur skönt? 🙂

Limonade är ett helt ok, glatt grönt krämlack men jag är mer förtjust i Sunny Lime från samma kollektion. Jag trillade helt enkelt inte av pinn på grund av detta.

Applicering: Två lager och bra formula. Normal torktid.

 

Translation:

Colors In Action, Summer Lips & Nails, Summer 2015
Sent for review

I have a happy green creme to show you today. Still, I didn’t fell totally in love. It’s just a nice green. I loved Sunny Lime from the same collection, though.

Application: Two coats and good formula. Normal dry time.

 

IsaDora - 506 Limonade 01 IsaDora - 506 Limonade 04 IsaDora - 506 Limonade 09 IsaDora - 506 Limonade 10IsaDora - 506 Limonade 07 IsaDora - 506 Limonade 11 IsaDora - 506 Limonade 12

 

 

4 reaktioner på ”IsaDora – 506 Limonade

  1. Ping: IsaDora polishes for spring and summer 2015 | ClawsInColor

  2. Ping: IsaDora – 506 Limonade | ClawsInColor | webindex24.ch – News aus dem Web

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

