IsaDora polishes for spring and summer 2015

Jag har en massa nyheter att visa här på bloggen och som jag har skrivit tidigare så ligger jag lite efter. Jag ska beta av allt pö om pö och det mesta har ni nog redan läst om på andra bloggar runt om.

För flera veckor sedan fick jag hem några lack från Colors In Action-kollektionen och nu i veckan fick jag även hem tre lack från kommande Beach Club-kollektionen.

 

Translation: News from IsaDora. Colors in Action Collection is already in stores.

 

IsaDora Colors In Action

Colors In Action finns redan i butik och jag har hunnit visa två lack på bloggen. Härliga karameller, va?

505 Sunny Lime
506 Limonade
507 Peach Club
509 Pink Pulse
510 Sunseeker


IsaDora Colors In Action 02Övriga lack som ingår i kollektionen ser ni här ovan. (These shades are also part of the Colors In Action Collection.)

508 Shell Pink
511 Happy in Red
512 Aquamarine
513 Ocean Drive

 

Beach Club är nästa kollektion som IsaDora släpper inför sommaren och den kommer att finnas i butik från och med v.19 som är nästa vecka. En färgexplosion helt enkelt, med sina färgstarka skuggor. Även i denna kollektionen ingår 513 Ocean Dive av någon anledning.

Translation: The second collection for summer is Beach Club and it will be in stores from week 19.

IsaDora - Beach Club

504 Sunray
514 Summer Flirt
515 Pink Glow

Av dessa lack, vilka är ni mest nyfikna att se swatches på?

 

3 reaktioner på ”IsaDora polishes for spring and summer 2015

  1. Jag skulle gärna vilja se happy in red, pink pulse, och sunray. 🙂 kanske peach club också, haha…

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

