CND Vinylux Garden Muse Collection, Summer 2015

CND’s sommarkollektion är färgstark och ser underbar ut. Jag har inte börjat testa lacken än men tänkte ta tag i dem inom kort.

Lacken säljs hos skönhets- och nagelsalonger samt på http://www.icgroup.se.

De kostar 135 kr. Glöm inte att det speciella överlacket, VINYLUX Weekly Top Coat krävs till dessa lack. Topplacket ligger på samma pris.

Translation:

I have got the summer collection by CND for review and I’m planning to swatch them soon. The whole collection looks lovely and colorful.

You can find the polishes at beauty- and nailsalons but also online at http://www.icgroup.se. The price is 135 SEK.

CND Garden Muse 01188 Crushed Rose
189 Beckoning Begonia
190 Butterfly Queen

CND Garden Muse 02191 Lost Labyrinth
192 Reflecting Pool
193 Wisteria Haze

En reaktion på ”CND Vinylux Garden Muse Collection, Summer 2015

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

