Depend MINILACK Sommar 2015

Den inre stress jag just nu känner inför att swatcha typ tusen lack. Jag skulle verkligen behöva en vecka då jag bara swatchar som en dåre. Det funkade super när jag var arbetslös men vem sjutton föredrar den situationen? Nu jobbar jag som tur är heltid och då är det stört omöjligt att hinna swatcha en massa . Men…jag ska se vad jag kan göra. 🙂

I förrgår fick jag hem både Depend 7day’s sommarkollektion och sommarens minilack. Iiih. Verkligen fina färger. I detta inlägget får ni se hur minilacken ser ut.

Det är en härlig blandning av färger och nude-toner. Några av lacken har härligt skimmer och jag kan knappt hålla mig ifrån att börja testa nu. Dessa ska finnas i butik från och med nästa vecka och kostar som vanligt 25 kr/st.

Translation: 

Two days ago I received Depend’s summer collection and Depend 7day summer collection. I hope I will find time to swatch these soon since they all look so lovely. In this post I will show you the mini bottles and later I will show you 7day as well.

These will be in stores from week 19 and cost 25 SEK.

Depend sommar 2015 01441, 442, 443, 444, 445, 446

Depend sommar 2015 02447, 448, 449, 450, 451, 452

Vad känner ni? Nu syns ju inte skimret på vissa lack här på mina bilder. Hoppas att jag kan visa så snart som möjligt. Jag är mest nyfiken på 445 som är en supermörk cerise, 446 som har urvackert skimmer, 447 som är gult med subtilt skimmer och 448 som ser ut att vara ett fantastiskt sommarlack.

Translation: What are your thoughts about this collection? Anything you will pick up? The shimmer are not very visible here in my pics. I’m especially curious about 445, 445 (gorgeous shimmer), 447 (hidden shimmer), 448 (lovely summer shade).

3 reaktioner på ”Depend MINILACK Sommar 2015

  1. Spännande 🙂 Moment 22 det där, jobba behöver man ju, men man får ju mindre tid till annat, tex nagellackande. Är man arbetslös så har man all tid i världen, men kanske inte råd att göra precis allt man faktiskt vill. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

