Depend 7day sommar 2015

Depend 7day sommmarkollektion är verkligen somrig. Kollektionen innehåller mest krämlack men även två skimmerlack som jag vill testa väldigt snart.

Först har jag lite annat att swatcha, som ni såg i förrgår och igår. Jag hoppas kunna göra ett samlat inlägg med dessa men vi får se om min tid räcker till. Har tre lack kvar från vårkollektionen men jag anar att ni är mer nyfikna på sommarlacken?

Kollektionen består av åtta lack och jag har fått hem sju. Det jag saknar är det sandiga krämlacket 7050 Diggin’ For Sand Crabs. Älska namnet. 🙂

Sommarkollektionen kommer att finnas i butik från och med v.21 och kostar 39 kr/st.

 

Translation:

Depend 7day summer collection is a summery bunch of shades. Two shimmers that I’m especially curious about. I hope I will find the time soon to try these beauties.

I miss 7050 Diggin’ For Sand Crabs but the rest will be on my blog sometime…soon I hope. 🙂

These will be in stores from week 21 and the price is 39 SEK.

 

Depend 7day Sommar 20157039 Hula Hoopin’
7049 Dancin’ Barefoot
7051 Road Trippin’
7052 Hey Gorgeous!
7053 Flying Piñata
7054 Lemonade Festival
7055 Catch A Sailor

 

 

En reaktion på ”Depend 7day sommar 2015

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

