OPI – The Spy Who Loved Me

Kollektion: Skyfall Collection, Julen 2012

Förra tisdagen var jag iväg på min första Goodpr-träff. Tidigare har de träffarna enbart ägt rum i Stockholm och det har känts för långt för mig. När de denna gången även skulle ha en träff i Göteborg så blev jag väldigt glad och bestämde mig såklart för att åka. 🙂

Tre kollektioner presenterades och inlägg kommer om dem. Jag fick med mig lite hem som jag kommer att visa så snart det bara går. Men först vill jag visa vad jag bar för lack för dagen.

Självklart ville jag ha OPI på naglarna och jag hade bara tre otestade OPI att välja på så det fick bli ett jullack som passar lika bra när som helst.

Hur snyggt var detta då? Heeeelt makalöst vackert. Vad sjutton är det för fel på mig som låter såna här godingar stå och damma igen. Detta är nog ett av de snyggaste röda jag sett. Sån otroligt djup nyans och galet fint guldskimmer. Jag älskar det!

Applicering: Nu minns jag inte om jag använde två eller tre lager. Det var hur som helst lättlackat och har en normal torktid.

 

Translation:

Skyfall Collection, Holiday 2012

Last week I attended Goodpr’s gathering in Gothenburg where they introduced three new collections by OPI. I will write more about them later but first I wanted to show which OPI I wore that day.

I had only three untried OPI:s so I chose this holiday shade that I totally fell in love with. This is a gorgeous, deep and bright red with beautiful golden shimmer. A real stunner. Perfect any time of the year in my opinion.

Application: Two-three coats and easy application. Normal dry time.

 

OPI - The Spy Who Loved Me 01 OPI - The Spy Who Loved Me 06 OPI - The Spy Who Loved Me 07 OPI - The Spy Who Loved Me 08 OPI - The Spy Who Loved Me 09 OPI - The Spy Who Loved Me 10 OPI - The Spy Who Loved Me 11 OPI - The Spy Who Loved Me 13

 

 

6 reaktioner på ”OPI – The Spy Who Loved Me

  1. Ja detta är jättefint! Rätt säker på att du använde högst 2 lager. Jag hade detta i en miniflaska och den var nästintill en onecoater, men man behövde 2 för att djupet. Miniflaskan bytte jag bort med intentionen att skaffa en stor flaska.. Men inte har det hänt heller…. 😛

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

