Depend 7day – 7048 In Harmony

Kollektion: Spring 2015
Utskickat i recensionssyfte

Depend 7day idag igen och jag visar blått eftersom det är Emelie’s Blå Måndag.

In Harmony är ett åskblått krämlack som är ursnyggt. Enkelt och lättburet. Jag tänker verkligen på de där ondskefulla, gråa åskmolnen som kan torna upp sig efter ett par varma sommardagar.

Applicering: Två enkla lager, som vanligt med 7day. Snabb torktid.

 

Translation:

Spring 2015 Collection
Sent for Review

Today I have dusty, grey-ish blue by Depend 7day to show you. Very Beautiful and easy to wear. I’m thinking, stormy weather is coming. 🙂 That’s the shade.

This is my Blue Monday mani. Go check out Emelie’s blog as well. She’s the hostess of Blue Mondays.

Application: Two perfect coats. Nothing to complain about.

 

Depend 7day - 7048 In Harmony 09 Depend 7day - 7048 In Harmony 10Depend 7day - 7048 In Harmony 03 Depend 7day - 7048 In Harmony 04 Depend 7day - 7048 In Harmony 08Depend 7day - 7048 In Harmony 07

11 reaktioner på ”Depend 7day – 7048 In Harmony

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

