IsaDora – 509 Pink Pulse

Kollektion: Colors In Action, Summer Lips & Nails, Sommaren 2015
Utskickat i recensionssyfte

Äh, jag kör på med IsaDora. Hoppas att ni inte tycker att det blir för enformigt. Efter detta har jag bara ett lack kvar från denna kollektionen att visa så det är lika bra att köra på.

Pink Pulse är ett mörkrosa krämlack i en riktigt snygg och het nyans. Upplever det nästan som mörkare på nageln än i flaskan. Kan varmt rekommendera detta.

Applicering: Två lager som flyter på hur fint som helst. Normal torktid.

 

Translation:

Colors In Action, Summer Lips & Nails, Summer 2015
Sent for review

I continue with summer shades by IsaDora, today a hot, dark pink creme. So beautiful. I really love this kind of color.

Application: Smooth and perfect formula. Two coats and normal dry time.

 

IsaDora - 509 Pink Pulse 02 IsaDora - 509 Pink Pulse 12IsaDora - 509 Pink Pulse 03 IsaDora - 509 Pink Pulse 05 IsaDora - 509 Pink Pulse 07 IsaDora - 509 Pink Pulse 11

2 reaktioner på ”IsaDora – 509 Pink Pulse

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

