IsaDora – 510 Sunseeker

Kollektion: Colors In Action, Summer Lips & Nails, Sommaren 2015
Utskickat i recensionssyfte

Sista IsaDora-lacket jag har att visa från Colors In Action är Sunseeker, ett färgstarkt krämlack i en härlig orange nyans. Inte för att det är så nytt och unikt men jag gillar det skarpt. Ibland kan jag känna mig lite trist i enbart svart eller grå outfit men då är det sjukt snyggt med ett lack som detta. En härlig färgklick.

Det finns ytterligare ett lack som jag kan tänka mig att komplettera med och det är Happy In Red men jag tycker att alla lack är poppiga och somriga i denna kollektionen. Hade det inte känts onödigt så hade jag köpt på mig alla.

Applicering: Två-tre lager. Relativt lättlackat men jag har som vanligt svårt att få det perfekt vid nagelbandet på grund av tjockleken i formulan. Annars jämnar lacket ut sig fint till en perfekt, blank yta. Torktiden är normal.

 

Translation:

Colors In Action, Summer Lips & Nails, Summer 2015
Sent for review

Here’s the last polish from Colors In Action that I’ve received for review. Sunseeker is a bright orange creme that I really like. It’s nothing unique but I like this shade so much. Perfect when you feel boring in a black or grey outfit.

Application: Thick formula but leaves a flawless finish. Two-three coats and normal dry time.

 

IsaDora - 510 Sunseeker 05 IsaDora - 510 Sunseeker 11IsaDora - 510 Sunseeker 13 IsaDora - 510 Sunseeker 14IsaDora - 510 Sunseeker 09 IsaDora - 510 Sunseeker 10IsaDora - 510 Sunseeker 15

En reaktion på ”IsaDora – 510 Sunseeker

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

