Depend 7day – 7039 Hula Hoopin’

Kollektion: Summer 2015
Utskickat i recensionssyfte

Hej Karin och Gröna Onsdag! En solig sådan dessutom. Så skönt med lite värme och solstrålar.

Jag har en färgklick på naglarna idag. Härlig, grön kräm men vad sjutton kallas den här nyansen egentligen? Snygg är den!

Jag funderar på att maxa sommarkollektionen nu men tycker ni att det är tråkigt och enformigt? Vill ni hellre se blandning? Jag själv tycker det är skönt att få undan lack som är utskickade. Speciellt när de är aktuella. Jag får se hur jag gör, har inte helt bestämt mig.

Applicering: Som vanligt med 7day, perfekt formula. Tre lager och snabb torktid.

 

Translation:

Summer 2015 Collection
Sent for review

It’s Karin’s Green Wednesday and I have a polish from Depend 7day summer Collection to show you. This is a happy and lovely green. Love it. But…what do you call this shade?

Application: As Always, perfect formula. Three coats and quick dry time.

 

Depend 7day - 7039 Hula Hoopin 07Depend 7day - 7039 Hula Hoopin 01 Depend 7day - 7039 Hula Hoopin 04 Depend 7day - 7039 Hula Hoopin 05 Depend 7day - 7039 Hula Hoopin 08 Depend 7day - 7039 Hula Hoopin 09

7 reaktioner på ”Depend 7day – 7039 Hula Hoopin’

  1. Ping: Depend 7day Summer 2015 – Summary | ClawsInColors

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

