Depend 7day – 7054 Lemonade Festival

Kollektion: Summer 2015
Utskickat i recensionssyfte

Regnet fortsätter och jag lackar med sommarlack.

Idag är det dags för det näst sista lacket jag har att visa ur sommar-kollektionen. Här har vi Lemonade Festival som är pastelligt, krämigt vaniljsåsgult. Mysig och mjuk färg.

Jag älskar att bära gult! Jag blir glad och det lyser verkligen upp tillvaron. Denna nyansen är dessutom oerhört smickrande.

Applicering: Lite strimmigt och jag behövde faktiskt fyra lager. Tre lager hade kanske räckt men jag vill täcka mina ojämnheter. Det blir en helt perfekt, jämn yta och högblankt! Torktiden är ändå väldigt snabb, trots många lager.

 

Translation:

Summer 2015 Collection
Sent for review

Today I have another beautiful shade from the summer collection, Lemonade Festival. This is a soft, pastel yellow creme that looks gorgeous on. I just love yellow on my nails since it always makes me happy.

Application: A bit streaky at first but after four coats it looks completely even and perfect. You can get away with three coats, I guess. The dry time is good dispite all four coats.

 

Depend 7day - 7054 Lemonade Festival 08 Depend 7day - 7054 Lemonade Festival 13 Depend 7day - 7054 Lemonade Festival 14Depend 7day - 7054 Lemonade Festival 04 Depend 7day - 7054 Lemonade Festival 15 Depend 7day - 7054 Lemonade Festival 16 Depend 7day - 7054 Lemonade Festival 19

4 reaktioner på ”Depend 7day – 7054 Lemonade Festival

  1. Ping: Depend 7day Summer 2015 – Summary | ClawsInColors

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

