Depend 7day – 7055 Catch A Sailor

Kollektion: Summer 2015
Utskickat i recensionssyfte

Idag tittar solen fram en sväng! Kan det vara sant? Nu hoppas jag att sommaren vill smyga sig på och att vi kan få lite värme.

Idag visar jag det sista lacket från den här kollektionen och det är ett blått krämlack. En fin nyans, ljusare än smurfblått, lite som himlen en vacker sommardag.

Det är en vacker nyans men jag börjar tröttna på kräm nu när jag har burit så många krämlack det senaste. Får nog ta en vecka med glitter, holo och annat blingigt med start imorgon. Antar att ni inte protesterar? 😀

Applicering: Bra formula, tre lager och snabb torktid.

 

Translation:

Summer 2015 Collection
Sent for review

Wow! I see the sun! That’s incredible. We’ve had fall-weather the whole spring here in Sweden so the sun is very welcome. 🙂

The last polish I have to show you from the Summer Collection is heaven-like Catch a Sailor. A beautiful medium blue creme.

Now I’m feeling for glitter and holo so I will take a break from cremes for a while. I guess you don’t mind. 🙂

Application: Three coats, good formula and good dry time.

 

Depend 7day - 7055 Catch A Sailor 07 Depend 7day - 7055 Catch A Sailor 10Depend 7day - 7055 Catch A Sailor 04 Depend 7day - 7055 Catch A Sailor 05 Depend 7day - 7055 Catch A Sailor 08 Depend 7day - 7055 Catch A Sailor 11 Depend 7day - 7055 Catch A Sailor 12

3 reaktioner på ”Depend 7day – 7055 Catch A Sailor

  1. Jättefin färg! Jag har tyckt det varit kul att du visat mycket krämlack, känns som en underskattad finish! Extra plus för att lacken går att köpa i butik i vilken svensk stad som helst 🙂

  2. Ping: Depend 7day Summer 2015 – Summary | ClawsInColors

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

