Zoya – Tinsley

Kollektion: Irresistible Collection, Sommaren 2013

Oj! Är detta SÅ gammalt? Fick för mig att jag köpte detta förra sommaren men det är ju ytterligare ett år gammalt. En får ju skämmas.

Tinsley är ett så galet sött sommarlack. Det är rosa i basen men innehåller så mycket guldskimmer att det nästan tar över helt. Guldskimret är så där ”chunky” och lämnar en typisk Zoya-finish. Sött som socker.

Applicering: Det är lite rinnigt och samtidigt skirt. Försiktighet krävs vid lackning och tre-fyra lager ger täckning. Torktiden är ganska seg.

 

Translation:

Irresistible Collection. Summer 2013

Oh, I have had this beauty since 2013. Crazy!

This gorgeous polish is pink but has so much chunky golden shimmer that it almost takes over. So sparkly! Cuteness overload!

Application: Sheer and a bit runny. Three-four coats. The dry time is a bit slow.

 

Zoya - Tinsley 09 Zoya - Tinsley 14 Zoya - Tinsley 19Zoya - Tinsley 16 Zoya - Tinsley 22Zoya - Tinsley 01 Zoya - Tinsley 03 Zoya - Tinsley 05 Zoya - Tinsley 07

 

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

