KIKO – 277 Blueberry Glitter

Idag har jag ett vackert, gnistrande magentalack att visa. Mamma köpte det till mig i Palma och det var ett bra val av henne. 🙂

Jag är otroligt svag för den här typen av nyans. Jag har säkerligen något liknande i samlingen men det gör mig inget. Lacket består av en magentafärgad jellybas och är proppfyllt med guldglitter vilket ger en vacker effekt. I vissa vinklar ser man guldet tydligt men tittar man rätt på nageln så är det ”bara” magenta-glittrigt.

Applicering: Två smidiga lager och normal torktid.

Sååå, idag är det fredag och solen skiner. Hur underbart på en skala? 😀

Hoppas att ni får härlig helg, alla fina läsare.

 

Translation:

Hi sweeties!

I have a beautiful magenta polish to show you today. This is a gift from my mom, she bought it in Palma.

The base is magenta jelly and it’s filled with golden glitter. So incredibly stunning.

Applicaton: Two easy coats. Normal dry time.

I hope you’ll have a fab weekend! 🙂

 

KIKO - 277 Blueberry Glitter 01 KIKO - 277 Blueberry Glitter 03 KIKO - 277 Blueberry Glitter 05 KIKO - 277 Blueberry Glitter 08 KIKO - 277 Blueberry Glitter 09 KIKO - 277 Blueberry Glitter 13 KIKO - 277 Blueberry Glitter 14

 

2 reaktioner på ”KIKO – 277 Blueberry Glitter

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

