Depend – 446

Kollektion: Summer Nailpolish 2015
Utskickat i recensionssyfte

Det här skulle egentligen ha kommit upp i fredags men det blev inte av så det får bli ett söndagsinlägg istället.

Jag har betat av första halvan av Depends sommarkollektion och har kommit till ett av lacken som lockat mig mest, det skimriga 446.

Basen är någon typ av mjuk roströd som samtidigt har något koralligt i sig. I lacket finns massor av fint skimmer i guld? Det är supertjusigt och lite av en kameleont då de upplevs olika i nyans beroende på ljus. Ibland ser det rödkoralligt och färgstarkt ut och ibland mer åt det mer dämpade orange hållet. Skimret gör verkligen allt för lacket. Dessutom tror jag inte att jag har något liknande i samlingen och det är alltid ett plus i min bok.

Applicering: Återigen, finfin formula. Täcker med två lager och torkar snabbt och smidigt.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2015 Collection
Sent for review

I have reached half of the collection by now and the sixth polish I will show you is the shimmery 446. This one is so beautiful. The base is some kind of rusty red but with a coral tone to it. Hard to describe. It has golden shimmer which makes this so gorgeous.

Application: Two coats and easy application. Good dry time.

 

Depend - 446 04 Depend - 446 05Depend - 446 06 Depend - 446 07 Depend - 446 09 Depend - 446 10 Depend - 446 11

2 reaktioner på ”Depend – 446

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

