Sensinity – 97 Vainilla

Det här snubblade jag på när jag var på Ica Maxi i Borås för några veckor sedan. Ett gäng Sensinity låg i en låda och de kostade 10 kr/st så jag kunde inte låta bli. Jag tycker Sensinity är ett ok märke så köper gärna lacken, speciellt för en tia.

Innan jag babblar vidare vill jag bara meddela att det är Karin’s Gröna Onsdag idag och det är därför som jag bär grönt. Karin själv, visar ett alldeles underbart lack och jag tror att det får hamna på min önskelista.

97 är ett gulgrönt, syrligt skimmerlack som gör mig på riktigt gott humör. Jag vill säga lime men ändå inte. Lime är oftast mer grönt än så här. I alla fall skalet. Hur som helst så är det himlans fint. Jag har ett lack från ett annat budgetmärke, Nordic Cap, som kan vara identiskt men det har jag inte testat än.

Återigen blev bilderna inte riktigt som jag tänkt. Jag skulle vilja säga att detta är två nyanser mer åt gult i verkligheten och inte riktigt så neonigt som det ser ut här..

Applicering: Rätt ok att lacka med men jag fick använda tre lager. Torktiden är ok.

 

Translation:

For today’s Green Wednesday I have a shimmery, lime green to show you. Very, very yellow leaning. I really like this since it makes me happy. Bright and fun!

Karin herself shows a gorgeous Smitten Polish today, go check it out!

Application: Three coats and ok to apply. The dry time is normal.

 

Sensinity - 97 Vainilla 10 Sensinity - 97 Vainilla 11 Sensinity - 97 Vainilla 13 Sensinity - 97 Vainilla 18Sensinity - 97 Vainilla 15 Sensinity - 97 Vainilla 19Sensinity - 97 Vainilla 03 Sensinity - 97 Vainilla 05

 

8 reaktioner på ”Sensinity – 97 Vainilla

  1. Ping: Deltagare Grön Onsdag | Vacker & Underbar

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

