Depend – 447

 Kollektion: Summer Nailpolish 2015
Utskickat i recensionssyfte

Idag bloggar jag om det gula lacket i Depend’s sommarkollektion. Det här är smörblommegult och härligt. I flaskan syns skimmer men det kan egentligen kvitta då det knappt syns på naglarna. Älskar verkligen den här glada gula färgen. 🙂

Applicering: Lite svårt att få täckande men gula lack är ju inte kända för att vara lätta. Jag har för mig att jag använde tre-fyra lager till denna manikyren. Torkar ändå normalsnabbt. Det är lätt att lacka med i övrigt.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2015
Sent for review

I have a wonderful yellow to show you today. There is shimmer in the bottle but it’s very subtle. I love the shade!

Application: Three-four coats for coverage. Easy to apply despite that and dries rather quickly.

 

Depend - 447 06 Depend - 447 10 Depend - 447 11Depend - 447 09 Depend - 447 13Depend - 447 02 Depend - 447 03

2 reaktioner på ”Depend – 447

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

