Depend – 450

Kollektion: Summer Nailpolish 2015
Utskickat i recensionssyfte

Hej måndag. Semestern är slut och vardagen är här för min del.

Jag tänkte att jag skulle lacka klart med Depend’s sommarkollektion innan höstens lack dyker upp. Idag visar jag 450 som ser heltrist ut i flaskan. Efter att jag har fått lite färg på mina händer ser detta lacket så fräscht ut. Jag verkligen älskar nyansen. Ljust aprikos, rent och snyggt. På min skärm ser detta alldeles för gultonat ut men så är inte fallet. Det är verkligen härligt aprikost.

Applicering: Två flödiga lager, lättlackat och torkar snabbt.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2015
Sent for Review

I thought that it was time to try out the three polishes I have left from this collection before the Fall collections are here.

Today I would like to show you this clean and fresh creme in apricot. Just too boring in the bottle but super fresh on the nails. This is all too yellow toned when I look at my screen. Irl it’s true apricot.

Application: Two thick coats, easy application and good dry time.

 

Depend - 450 02 Depend - 450 08Depend - 450 03 Depend - 450 04 Depend - 450 06 Depend - 450 07

2 reaktioner på ”Depend – 450

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

