ILNP – Closure

Kollektion: Ultra Holos, Sommaren 2015

Denna veckan tänkte jag börja med holo. Det är så längesen jag bar holo och det kanske beror på sommarens brist på sol? Igår var det i alla fall sol så jag passade på att testa ett av mina nya ILNP.

Closure är ett bärigt, rödcerise jellylack med holoskimmer. Det är vackert i solen men i skuggan är det faktiskt inte jättekul. Jag hade ganska höga förväntningar på detta med tanke på att kollektionen heter Ultra Holos. Då förväntar jag mig ultraregnbågar. Samtidigt är det många bloggare som har lovordat lacket så det är inte konstigt att jag inte kunde låta bli att beställa det.

Det är fint men jag kanske inte behövde just detta. Jag köpte även 1UP som är grönt. Får testa det snart och se om det får mitt hjärta att banka mer.

Applicering: Två lättlackade lager och snabb torktid. Kunde säkert ha klarat mig med ett lager.

 

Translation:

Ultra Holos, Summer 2015

Since I’ve understood from other bloggers, this is a must-haves I had to buy it. Yesterday when the sun was shining I couldn’t resist trying the Beauty. I must say, though, that I was a tiny bit unsatisfied. It’s a stunner in the sun but kinda boring in shadow and Indoors.

I guess the shade isn’t my cup of tea. Maybe it’s too berry-ish. The shade is some kind of reddish dark pink and the holo doesn’t show Indoors. But I promise, in the sun it’s so Beautiful.

Application: Two very easy coats. Could be a one coater. Dries quickly.

 

ILNP - Closure 28ILNP - Closure 06 ILNP - Closure 10 ILNP - Closure 15 ILNP - Closure 18 ILNP - Closure 21 ILNP - Closure 22 ILNP - Closure 23 ILNP - Closure 25

 

 

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

