Kleancolor – Holo Chrome

Inköpsställe: eBay-säljaren 27kitten

Det är ju faktiskt fredag och det betyder holo. Bättre sent än aldrig. 🙂 Äntligen har jag provat Holo Chrome. Jag är inte besviken. Det här lacket är så jäkla snyggt och det har gjort mig glad i tre hela dagar. Det är en väldigt blåtonad lila fylld med hologlitter. Det är inte av den typen som bildar regnbågar men det är galet mycket hologlitter i och det är såååå, såå vackert.

Applicering: Skirt men formulan är hur underbar som helst så att lacka tre lager är bara en fröjd. Torktiden är det annat med. Som tur var så satt jag och kollade tv i godan ro så jag hade tid att låta det torka. Annars kan jag lova att det hade gått åt skogen.

English:

Woohooo! This one is so lovely. Blue toned purple with lots of hologlitter. It’s totally awesome. Totally! I have had this on my nails for three days and I’m still in love.

Application: Very sheer but the formula is perfect so three coats are no problem. The drytime is long though. Very long.

9 reaktioner på ”Kleancolor – Holo Chrome

  1. 🙂 Har bara använt min flaska i gradienter än så länge men komme nog inom kort att få jobba på egen hand ser jag nu. Det är ett väldigt charmigt och trevligt lack:)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!