Depend 7day – 7070 The Thrill

Kollektion: Höst 2015
Utskickat i recensionssyfte

Idag blir det vackert blå naglar. Kan detta vara min favorit från lacken jag fick tillskickat mig? Ja, det kan det. 🙂 En fantastiskt fin petrolblå med vackert skimmer. Lite FÖR blå på mina bilder. I med en liten skvätt grönt så får du rätt nyans.

Det kan vara bra att veta att de jag visar inte är alla som släpps. Höstens kollektion är ganska stor (21 lack om jag förstått det rätt) och jag har fått hem sex stycken lack i pressutskicket. Jag är oerhört glad att jag fick möjlighet att testa just The Thrill. Det finns två lack kvar för mig att testa och de är inte fula de heller.

Applicering: Två perfekta lager och snabb torktid. Ja, perfekt, helt enkelt.

 

Translation:

Fall 2015 Collection
Sent for review

Today I have beautiful, blue nails. The Thrill is a petrol blue shimmer and it can be a favorite of the polishes that were sent to me. The collection is rather big (21 polishes I think) and I got six polishes to try from the collection.

A tiny bit more green toned than my pics show. Isn’t it a gorgeous blue?

Application: Two coats, perfect application and good dry time.

 

Depend 7day - 7070 The Thrill 02 Depend 7day - 7070 The Thrill 15Depend 7day - 7070 The Thrill 06 Depend 7day - 7070 The Thrill 07 Depend 7day - 7070 The Thrill 08 Depend 7day - 7070 The Thrill 13

4 reaktioner på ”Depend 7day – 7070 The Thrill

  1. kan du berätta hur många lager det behövs för att täcka hela nageln?
    då kan man veta hur bra kvalité det är 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!