Sensinity – 34 Té Verde

Till denna veckas Gröna Onsdag har jag ett grönt krämlack på klorna. Det är en dämpad gräsgrön nyans som vi har sett tidigare. Helt ok men jag trillar inte direkt av pinn.

Flaskan har varit öppnad och en del av innehållet saknades så det är nog använt. Jag fick en hög med Sensinity av hantverkaren som var här i höstas. Jag har två av denna men valde att lacka med den öppnade flaskan. Det var kanske dumt för lacket var lite tjockt och segt. Det hade nog blivit bättre om jag hade tagit en ny flaska.

Hälsa gärna på hos Karin, som håller i Grön Onsdag. Hon brukar alltid visa fina gröna lack. 🙂

Applicering: Det är tjockt men även täckande på bara två lager. Krymper lite på tipparna med det snabbtorkande överlacket. Torktiden är normal.

 

Translation:

Today I have an ordinary green creme for Green Wednesday. We have seen it before. It’s ok but nothing thrilling, really. It’s a kinda muted grass green.

Don’t forget to visit Karin as well, to see what she wears today. 🙂

Application: Two coats but thick formula and a bit glue-y. The dry time is normal.

 

Sensinity - 34 Té Verde 01 Sensinity - 34 Té Verde 02 Sensinity - 34 Té Verde 03 Sensinity - 34 Té Verde 05 Sensinity - 34 Té Verde 06

 

 

6 reaktioner på ”Sensinity – 34 Té Verde

  1. Pingback: Jakten på den perfekta gröna nyansen | Sofia Fritzson

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!