A-England – Captive Goddess

Kollektion: Rossetti’s Goddess

Ordningen är återställd. Emelie kör Blå Måndag igen och det regnar i Borås.

Jag har rätt många otestade blå lack, märkte jag, vilket känns tryggt inför höstens alla blå måndagar. Captive Goddess åkte fram igår då det var en alldeles fantastisk dag med sol och värme.

A-England är ett märke jag alltid hyllar och jag kommer inte att sluta med det så länge lacken ser ut så här. Adina lyckas alltid tillverka lack som är perfekta, vackra och sofistikerade. Hennes hololack är magi på något sätt. Captive Goddess är helt unikt. Basfärgen så himla vacker. Den är isigt blå men ser ut att skifta i lila i vissa vinklar. Holskimret är fint, fint och ser ut att vara generöst utspritt över naglarna. Fantastiskt vackert.

Applicering: Två eller möjligtvis tre lager. Minns ej riktigt. Perfekt formula och normal torktid.

 

Translation:

Rossetti’s Goddess Collection

Emelie’s Blue Monday is back and of course I have blue nails today.

I chose to paint my nails with Captive Goddess and what a great choice. This polish is gorgeous but who is surprised? Every time I use an A-England I enjoy it in every way. The colors, the finishes, the application. Everything are always perfect.

The blue shade on Captive Goddess is so beautiful. Icy blue with a hint of purple in some angles and the fine holo shimmer that makes this just…stunning.

Application: Two-three coats and perfect formula.

 

A-England - Captive Goddess 02 A-England - Captive Goddess 04 A-England - Captive Goddess 09 A-England - Captive Goddess 10 A-England - Captive Goddess 11 A-England - Captive Goddess 14 A-England - Captive Goddess 17 A-England - Captive Goddess 21 A-England - Captive Goddess 22

 

 

2 reaktioner på ”A-England – Captive Goddess

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!