Golden Rose Jolly Jewels – 105

Jag köpte ett gäng nya lack i Bulgarien men jag har inte ens testat alla lacken jag köpte för två år sedan då vi var där. Därför plockade jag fram det här glitterlacket i veckan som är fränt i flaskan men kanske inte helt min grej på naglarna. Jag tror det blev för mycket knas för min smak.

Basen är rosalila jelly och i lacket finns massor av gröna, glittriga hexor samt mindre glitter i lila.

Det har ju varit lila eller rött denna veckan i Helenas lilla utmaning The Neverending Story Challenge så jag slänger in detta bidrag i sista minuten.

Applicering: Lättlackat men jag behövde fyra lager och två lager topplack.

Nu ska vi fortsätta med att titta på en dokumentärserie som jag kan rekommendera. Oliver Stone’s Untold History of the United States. En blir mörkrädd, tyvärr. Imorgon börjar jag jobba igen så nu när vardagen är här så kommer säkert bloggandet bli bättre.

 

Translation:

I still have time to participate in Helena’s ”The Neverending Story Challenge” this week when it’s red and purple. I bought some new polishes in Bulgaria but still have some untrieds left that I bought two year’s ago when we were there. That’s why I tried this glittery thing now.

105 has a purple pink jelly base and glitter in green and purple. I don’t know…I think it’s too messy for my taste. I didn’t love it for some reason.

Application: Four coats but easy to apply. Normal dry time.

 

Golden Rose - 105 02 Golden Rose - 105 03 Golden Rose - 105 04 Golden Rose - 105 05 Golden Rose - 105 06 Golden Rose - 105 07

 

 

2 reaktioner på ”Golden Rose Jolly Jewels – 105

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!