Depend 7day – Fall 2015

I fredags dök detta pressutskick upp tillsammans med ytterligare en liten kollektion från Depend. Depend 7day’s höstkollektion finns i butik från v. 36 redan så därför visar jag den först. Jag har redan visat dessa lite snabbt på Insta men ville även blogga upp flaskbilden här innan swatches kommer.

Jag tycker att kollektionen ser jättefin ut men i pressutskicket saknas två lack, 7060 Treat Me Right och 7074 Lingers In The Dark. Det sistnämnda är ett mörkt glitterlack som jag är nyfiken på. Får la ta en titt när de kommer ut i butik. 🙂

Lacket ligger på 39 kr/st och finns som sagt i butik från och med nästa vecka.

 

Translation:

Here is a part of Depend 7day’s fall collection. There is two more polishes inte the collection, 7060 Treat Me Right and 7074 Lingers In The Dark, which is a glitter polish I need to look at when it’s available.

I will not have the time to swatch everyone immediately to a whole blog post but you will get to see them soon, one by one.

Nice collection, isn’t it?

 

Depend 7day Hösten 20157062 Verry Berry
7064 Fancy Pants
7068 Hit ‘em Nice
7070 The Thrill
7071 Peek-a-Blue
7072 Golden Masterpiece

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!