Depend 7day – 7068 Hit ‘em Nice

Kollektion: Fall 2015
Utskickat i recensionssyfte

Idag är det återigen den där fina Gröna Onsdagen som Karin håller i. Det slog om snabbt i vädret, från högsommar till höst på en dag, så jag lackar med höstlack. Nu känns det helt plötsligt rätt.

Hit ‘em Nice är militärgrönt eller khakigrönt kanske är en bättre beskrivning. Snyggt men jag älskar glittriga och djupa gröna mer. Det är dock lättburet och trevligt.

Applicering: Två lättlackade lager. Du klarar dig med ett lager egentligen men jag ville vara på den säkra sidan. Snabb torktid.

 

Translation:

Fall 2015 Collection
Sent for review

It’s the green day today, Karin’s Green Wednesday.

I have a green from Depend’s fall collection on my nails today. It’s a creme in a khaki green shade. Nice but I love the grass and forest greens better.

Application: Two coats (one coater really) and good dry time. Easy to apply.

 

Depend 7day - 7068 Hit 'em Nice 01 Depend 7day - 7068 Hit 'em Nice 02 Depend 7day - 7068 Hit 'em Nice 04 Depend 7day - 7068 Hit 'em Nice 08 Depend 7day - 7068 Hit 'em Nice 10 Depend 7day - 7068 Hit 'em Nice 11

 

 

5 reaktioner på ”Depend 7day – 7068 Hit ‘em Nice

  1. Pingback: Deltagare Grön Onsdag | Vacker & Underbar

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!