Depend 7day – 7064 Fancy Pants

Kollektion: Höst 2015
Utskickat i recensionssyfte

Nu känns det verkligen som höst här, trots att det fortfarande är sommar enligt kalendern. Det är så grått och regnet verkligen öser ner. Det har det gjort hela dagen.

Tur att man kan pigga upp sig med en vacker röd färg på naglarna. Jag tänkte att det är lika bra köra på med 7day i och med att de kommer ut i butik redan nästa vecka.

Fancy Pants är ett vinrött, vackert skimmerlack. Älskar att bära vinröda skimmerlack. Det kan liksom inte gå fel. Nu är inte detta unikt på något sätt men behöver du utöka din samling med denna färgen så kan jag varmt rekommendera Fancy Pants.

Applicering: Två lättlackade lager och snabb torktid. Som vanligt med 7day så har jag inget att klaga på.

 

Translation:

Fall 2015 Collection
Sent for review

I continue to show you the Depend 7day Fall 2015 Collection. Today I have this beautiful shimmery wine red on my shorties. I Aaways love a good shimmery red.

Application: Two coats and good dry time. Easy application as usual.

 

Depend 7day - 7064 Fancy Pants 01Depend 7day - 7064 Fancy Pants 04Depend 7day - 7064 Fancy Pants 08Depend 7day - 7064 Fancy Pants 09Depend 7day - 7064 Fancy Pants 15Depend 7day - 7064 Fancy Pants 14

 

4 reaktioner på ”Depend 7day – 7064 Fancy Pants

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!